Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Havlíčková, Alice ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení merchandisingu prodejní plochy ve vybrané společnosti. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na jejichž základě je zhodnocen stávající stav dané společnosti. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu a individuálních rozhovorů se zaměstnanci vybrané společnosti je navrhnuto nové lepší rozložení prodejní plochy takovým způsobem, aby bylo dosaženo zjištěných požadavků zákazníků, získání nových a posílení loajality stávajících zákazníků a zároveň, aby došlo ke zvýšení tržeb.
Rozvoj franchisingové sítě
Petrová, Veronika ; Harazím, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení rozvoje franchisingové sítě COMFOR, pohybující se na trhu informačních a komunikačních technologií. Jsou v ní zpracovány teoretická východiska pro uplatnění franchisingu v praxi, analýza firmy a jejího okolí, strategie rozvoje franchisingového konceptu a jednotlivé části implementace konceptu.
Návrh komunikačního mixu
Odvářková, Alice ; Sedlák, Milan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení komunikačního mixu společnosti Berentzen Distillers CR, spol. s r.o., která se zabývá především prodejem alkoholických nápojů, ale i silniční motorovou dopravou. Práce popisuje společnost a obsahuje návrh na zlepšení stávajícího komunikačního mixu, aby společnost více zapůsobila na své zákazníky.
Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Vnímání hodnoty značky klubu HC Sparta Praha jejími fanoušky Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, jak fanoušci klubu HC Sparta Praha vnímají hodnotu této značky. Výzkum bude proveden na základě kvantitativního výzkumu, jenž bude prováděn konkrétně metodou elektronického dotazování. Metody: Samotná diplomová práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, konkrétně tématem brand equity, a pro zjištění vnímání hodnoty značky HC Sparta Praha je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že fanoušky klubu HC Sparta Praha jsou v drtivé většině muži, z nichž velká část klub podporuje více jak 10 let. Tato skupina fanoušků je k tomuto klubu velmi loajální, což se projevuje jak v četném navštěvování domácích utkání HC Sparta Praha, nákupu merchandisingových předmětů, tak v neposlední řadě také ve skutečnosti, že být fanouškem klubu HC Sparta Praha pro ně představuje nejdůležitější důvod, z kterého domácí zápasy HC Sparta Praha navštěvují. Naopak dle zjištěných výsledků se jako největší současný problém klubu HC Sparta Praha jeví budování jeho nové mladší fanouškovské základny. Klíčová slova: brand equity, image, loajalita, merchandising, zákazník, fanoušek
Space management vybrané maloobchodní jednotky
ŠVEJDA, Antonín
Bakalářská práce se zabývá problematikou space managementu v maloobchodním řetězci Albert Tábor. Space management je nástroj pro optimalizaci pohybu zboží a vytvoření příznivé nákupní atmosféry pro zákazníky v prodejně. Toto téma úzce souvisí s category managementem, merchandisingem a layouty. Cílem práce je sestavení návrhu prostorového uspořádání prostřednictvím grafického vyjádření, na základě zjištěných informací z dotazníkového šetření. Otázky jsou primárně zaměřeny na spokojenost zákazníků v prodejně a jejich připomínky k využití prostoru v jednotce. Dle výsledků jsou navrženy změny, které by mohly obchodníkům pomoci podniknout potřebné kroky k efektivnějšímu nakládání s prostorem v prodejně a uspokojování potřeb svých zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
ŠÍMOVÁ, Sandra
Cílem této bakalářské práce je navrhnout změny v prostorovém uspořádání vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je Kaufland ve Strakonicích. Na základě zmapování současného rozvržení obchodní jednotky a zjištění spokojenosti zákazníků s dosavadním prostorovým uspořádáním je navržen nový model obchodní jednotky. Teoretická část je zaměřena na nastudování informací k tématu bakalářské práce. V praktické části práce se nachází zmapovaný současný model prodejní plochy, výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě je navržen nový model prodejní plochy.
Mobilní marketing v marketingovém řízení neziskové organizace
FILIPOVÁ, Lenka
Mobilní marketing patří mezi jedno z nejmladších odvětví marketingu a bylo zjištěno, že se doposud žádná publikace nezabývá tím, jak výhody mobilních technologií využít pro neziskové organizace. Pro tyto účely bylo provedeno dotazníkové šetření. Nejen, že 85 % dotázaných vědělo co je DMS a 46 % odpovědělo, že již DMS zaslali, ale dalších 65 % by uvažovalo o stažení loga, tapety či animace v případě, že by byl poplatek za toto stažení použit na dobročinné účely. Dále bylo ukázáno, že i další nástroje mobilního marketingu lze využít pro účely neziskové organizace v rámci fundraisingu a merchandisingu.
Marketingový výzkum merchandisingu české fotbalové reprezentace
Pata, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Veselý, Kamil (oponent)
Název: Marketingový výzkum o merchandisingu české fotbalové reprezentace Cíle: Cílem této práce je vyzkoumat postoj registrovaných uživatelů na webových stránkách www.fotbal.cz k šíři nabídky a cenové dostupnosti produktů merchandisingu české fotbalové reprezentace v oficiálním e-shopu a ve stánku přímo na stadionu při domácích zápasech české fotbalové reprezentace. Z interpretace výsledků, které budou získány pomocí marketingového výzkumu, je úkolem navrhnout návrhy na vylepšení současné nabídky produktů merchandisingu a optimalizovat a zvýšení povědomí o oficiálním e-shopu s merchandisingem české fotbalové reprezentace. Metody: K získání dat od respondentů byla použita metoda elektronického dotazování. Dotazníky byly ukládány pomocí internetové aplikace Google Docs. Výsledky: Respondenti se vyjádřili komplexně k merchandisingu české fotbalové reprezentace. Vyhodnocení získaných dat bylo základem pro stanovení návrhů a doporučení k celkovému vylepšení merchandisingu. Tyto návrhy a doporučení směřovaly k marketingové agentuře STES a společnosti BIGSPORT. Klíčová slova: marketingový výzkum, popularita sportu, fotbal
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Pokorný, Ladislav ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je zde vysvětlen princip fungování esportovní scény na příkladu konkrétní hry. Následná kapitola pak popisuje teoretické základy marketingu, které jsou dále v práci zkoumány. Praktická část nejprve představuje lokální esportovní scénu, její historii a aktéry a následně popisuje,jaké komunikačníaktivity tito aktéřivyužívají.Na základě provedených rozhovorů a deskriptivní analýzy bylo zjištěno, že se marketingová komunikace aktérů tuzemské scény pohybuje na profesionální úrovni a odpovídá mezinárodním standardům.
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování zákazníků ve vybraném podniku
Havlíčková, Alice ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení merchandisingu prodejní plochy ve vybrané společnosti. V první části jsou zpracována teoretická východiska, na jejichž základě je zhodnocen stávající stav dané společnosti. Prostřednictvím kvantitativního výzkumu a individuálních rozhovorů se zaměstnanci vybrané společnosti je navrhnuto nové lepší rozložení prodejní plochy takovým způsobem, aby bylo dosaženo zjištěných požadavků zákazníků, získání nových a posílení loajality stávajících zákazníků a zároveň, aby došlo ke zvýšení tržeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.